Order Form Chantek

Name:
Email Address:
Address :
Item(s) :
Contact Number :
Preferred Bank : Maybank
CIMB
BSN
RHB
Bank Islam
Western Union

Thursday, May 26, 2011

Notice : Order for Amy Suhana Long Skirt *ORDER CLOSED*

Posted by chantekdress at 11:39 AM
Salam semua! Baru semalam chantekdress publish Amy Suhana Long Skirt, sambutannya memang lebih hangat daripada biasa. Jadi bagi sesiapa yang tak sempat nak order, jangan runsing, jangan kecewa, jangan bawa diri.. Kami bukak order untuk skirt ni!
Yang lebih super duper bestnya, boleh custom ikut ketinggian.
Maka, sesiapa yang susah nk cari skirt di pasaran disebabkan tinggi atau chubby ke, atau pendek ke, anda memang sesuai untuk order.


Apa yang perlu anda buat?

1. Ambil tali ukur, kalau tak ada, boleh beli kat kedai kalau x silap dalam rm1-rm2 saja
2. Ukur lilitan pinggang anda
3. Ukur labuh yang anda nak,. Boleh tengok gambar contoh dibawah ni




4. Dan jangan lupa warna skirt. Kalau nk tengok warna skirt, sila scroll bawah.. Satu lagi saya nk ingatkan, anda sangat digalakkan letak altenatif warna sekiranya warna yang anda nak tu tak ada.
5. Akhir sekali, bayaran sebelum Jumaat malam (27 May)


Notes : Harga skirt mungkin berlainan sekiranya kain yang digunakan lebih panjang, especially untuk yg berisi dan tinggi. Dibawah ini adalah harga yang ditetapkan :

RM70 (Free postage) - Adalah untuk orang yang memiliki ketinggian 37 Inch dari pinggang ke kaki dan saiz ukur lilit pinggang tak lebih dari 31 Inch.
RM85 (Free postage) - Adalah untuk orang yang memiliki ketinggian lebih 37 Inch dari pinggang ke kaki dan saiz ukur lilit pinggang lebih dari 32 Inch.

Saya harap anda faham ye.. Sebab kain yang digunakan memang selesa dan untuk harga RM85, kami lebihkan kain untuk keselesaan anda! :)

Kami harap anda faham, kami perlukan FULL PAYMENT dan tempoh masa 2 minggu hingga 3 minggu untuk anda dapatkan skirt ini. Ini untuk elakkan backouts buyer kerana skirt ni dijahit 100% oleh production kami dan khas untuk saiz anda sahaja.
Tarikh akhir untuk order dan make payment ialah pada:

Hari Jumaat - 27 May 2011, MALAM

Selepas dari tarikh itu, kami akan tutup order dan anda harus tunggu next pre order.

1 comments:

afiqahliyana on February 3, 2014 at 1:59 PM said...

Xboleh order lg ke skirt ni?

 

Copyright © 2011 Design by Chantek Dress